onsdag, januari 23, 2008

Presenter

Ni som följt den här bloggen ett tag vet att jag och min kille är helt värdelösa på presenter.

Här kommer därför ett chock-inlägg.

När Staffan kom hem från USA i helgen hade han:

1) Köpt tre as-schyssta New York-tavlor till mig. (Dock hade en gått sönder.)

2) Köpt en fantastisk klänning som sitter perfekt. (Dessutom i storlek small. Här visste han både att det var klokt att köpa en liten storlek för att liksom visa att han tycker att hans tjej är liten och smal, och han hade smak att välja värsta snyggoklänningen.)

3) Snott en jätteful ljusstake på ett lyxigt uteställe. ("Den är inte så fin, men prisvärd", skrev han stolt i ett fyllemess där han redan på plats i NY skröt om sin bravad.)

Det här är helt galet. Jag är mäkta imponerad, lycklig och förväntansfull inför nästa resa. Tror att jag nog måste framföra ett stort tack till Linda B, vars långa "komma-på-bättre-tankar-mail" till Staffan uppenbarligen haft effekt.

Det värsta är bara att jag ju måste kontra på detta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

klänningen var verkligen perfekt - som du. ser fram emot o se tavlorna på fredag ;o) PoK

Zandrax sa...

är du helt säker på att du kommer komma hit på fredag... :) puss!